söndag 2 mars 2014

Vackraste bruden på stan...

Så 2013 var jag upp över jul och nyår och firade med min familj, mormor, min svågers underbara familj hemma hos min syster i Bergsviken. Att jag fyllde 33 år dagen efter julafton behöver vi inte gå in på! Det var ett nöje att få så mycke tid tillsammans med mosters gulleMax, men också att få styra upp både en episk möhippa med tjejerna och sen Bröllop med min syster och Svåger. Det bästa var att min käresta också tog sig upp över nyår och bröllopsfesten bjöd på både skratt och tårar men framförallt massor med glädje. Halva tjocka släkten med vänner samlade på en och samma plats, bättre blir det faktiskt inte!


Snyggaste paret i stan den dan, and ever after!
All lycka till brudparet. 10 år har gått och evigheten önskar jag till er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar