måndag 3 november 2014

Love is a razorblade...

Tydligen var The knife på spelning i Sthlm i veckan och ingen sa något till mig? ;)

I Fredags åkte jag till Stora staden Sthlm och mötte upp Svavel. Vi hade en Ingress-super-mega-levlar-helg. Skönt som fan att lämna Linköping några dagar. Sthlm har ju _galet_ många portaler, men tyvärr var även vädret sjukt dåligt... Så lördagen blev mest ett ständigt huttrande.
Tror vi fick runt 30 portaler efter en hård kamp. Lunchade med några av hans vänner och sedan gav vi upp för dagen. Tv-soffan, Disney, rött vin och nachos beskriver kvällen rätt detaljerat.

Söndagen var desto trevligare vädermässigt. Djurgården är till stor del hackad nu (I wish) men jag var ganska medtagen efter Lördagen och jag kommer nog att utveckla en nasty förkylning. Vi får se, jag mådde iaf skit helt enkelt. Svavel fick släpa runt på mig, ordagrant. Frös och huttrade trots att termometern visade på 12+ och himlen klarnat.

Det var kul att umgås med Svavlet och ingressa, det var kul att se stan återigen, även om jag aldrig vill bo här egentligen så är det ju en underbar stad på många sätt. Enormt vacker. Så många lager, så mycket att se (för en husälskare som mig), så mycket historia. Bilder kommer sen!

Åkte sen hem till Linköping och åh...som jag sovit gott inatt.
Som en sten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar