torsdag 6 november 2014

yeah I dont want to be the one

only over joyed..

The ting tings - The only one

Veckan har rullat på.
Måndagen mins jag knappt. Det var jobb, jobb jobb och något jag skulle göra där emellan. Men ärligt, just nu mins jag faktiskt inte. Jag tror att jag målade!

Tisdagen var en lång arbetsdag så jag bokade in film-mat med Svavel (jag äger ingen dvd-spelare eller motsvarande) och vi såg Chicago. Bra film som jag tänker lite på fortfarande.

Igår, onsdag var det väldigt stressigt!

Jag jobbade, en lång men inte full-lång dag. Vädret var riktigt hemskt Iskalla vindar, precis runt plusgrader och ihållande regn. Så man frös...hur man än klädde sig så frös man.

Sen var det personalmöte med jobbet. Det tog ju upp någon timme på eftermiddagen efter jobbet. Hem och lämna och hämta lite saker hos svavel och såklart fastna där med chips, dipp och trevligt sällskap då en annan spelare också kom över. Prat prat prat...

Sen var det plötsligt kväll! och jag ilade iväg till badmintonen med kaffekillen. Kom 5 minuter försent, sjukt pinsamt och jobbigt men han var förstående. Kanske inte bästa intrycket att komma försent sådär...

Men vi körde på och det var kul. Idag har jag riktigt ont i armarna. Alla leder och muskler i överkroppen värker. Skönt att jag har lite sovmorgon iallafall. Det osköna är att det var iskalla vindar igår för det kom snö idag.

Snö är fint...men det här är sådär blaskig, "första snön" som skapar kaos.
Dags för kaffe och sen ska jag försöka hitta ett par långkallingar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar