onsdag 25 april 2012

Förändringar, inte alltid så bra....

ÄR det något jag avskyr så är det när man ska förändra designen. De tär okej om de kanske tillför eller ändrar fonte litegran- men när användardesignen förändras totalt. Facebook, blogger.com, Gmail osv. Ena dagen använder man sidan, som ser ut som den gjort sedan man började- det kan hadnla om år allås, sedan vaknar man upp nästa dag och kan inte ens hitta "send" knappen. För så jäkl sämre och mer ologisk är den nya designen.

Iallafall, inget nytt på Linköpingsfronten. Jag blev sjuk på onsdagen och håller väl på att friskna till nu. Har inte kört på, mest slöat faktiskt.Om man kan kalla det för slöa. Väntar på paket från Ellos idag. Här bland all sjukdom och krämpor så kände jag att det behövs lite pepp för tränigen. Så jag har köpt ett paket med träningskläder. Så det ser jag fram emot!

Sen börjar det bli dags att göra de där sabla inlämningsuppgifterna och börja plugga för delprov 2...i samtliga ämnen. Sen börjar det närma sig sommaren!

Jag och gubben ska ut och gå någon gång i veckan och seda sla vi planera hur vi ska fira valborgsmässoafton. Nej, ingen alkohol. Tänk mer "korvgrillning, majbrasor, eld...god mat, gott sällskap-> and so on, forward.

Bor du i Linköping och har liknande funderingar? Tips?

Fridens // Jean

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar