torsdag 26 april 2012

Men alltså....

Herrejävlar, om ni undrar varför jag bloggar så lite (utöver att jag är sjuk) så kan jag säga att 9 av 10 gånger när jag tänkt blogga så hinner jag lessna på att söka fram bloggjäveln i listan över alla mina bloggar- för jag hittar den fan inte. Ja jag är nå så jävulskt irriterad och ARG på blogger.com just nu. Så otroligt bökigt och ologiskt de gjort allting. Är ju en gratis blog, så man udnrar om de kör med devisen "vill du ha den fungerande varianten så får du betala!" eller något i den stilen.


Nu bär det iallafall av till stan för att göra viktiga ärenden och tänkte ta en sväng förbi H&M och kolla in alla kvinnor (och kanske män?) som kommer att vara där för aids-collektion-grejen. Själv ska jag hitta mig någoit schysst nagellack tänkte jag...Kanske stå och peka lite, samtidigt som jag skrattar hånfullt! Om det nu alls ser ut som på tv i USA när det är liknande saker. Eller nej, det är ju på REOR kvinnor beter sig så ;( Attans!!

Nåväl...
Sköt om er och lämna stilettklackarna hemma idag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar