måndag 16 april 2012

Nej, men förlåt!

Nu blev mitt "här är hela boken om mitt påsklov-inlägg" ganska negativt och utdraget mot slutet. Så jag avslutade dravlet innan jag hade kommit till det viktigaste!

här kommeré!!
Jag har börjat att dricka kaffe!
Jupp!
32 år om 8 månader och uppvuxen i Norrbotten.
Det var som på tiden kände jag.
Jag ger det ett försök.

Det näst viktiga var ju alla fina bilder jag tog under resans gång.
Men det får vänta en stund. 2/3 av bilderna ligger nämligen på farsans hårddisk...hemma i Öjebyn.

Puss och kram!

2 kommentarer:

  1. Det var väl ändå på tin =)
    Varför blir ju då min nästa fråga, för att det är bra vid en viss mängd eller? ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha..ja. :D Runt 5-6 koppar så uppnår man en mängd med hälsovinster ;) Men jag vet inte om min mage klarar 6 koppar om dagen, hela veckan igenom. Men ska även vara nyttigt ur "bränna fett och minska aptiten-synpunkt", och öka både fokus och energi i kroppen. Så...låter som dunderuren för en sån som mig.

    SvaraRadera