söndag 28 september 2014

computer..machine...

Usch då, jag registrerade mig på Match.com men fick kalla fötter direkt. För et första är jag nog inte redo för ett nytt förhållande _redan_ men man vill ju kolla runt tänkte jag. Känna efter om man ens är wanted. Men gud så ottäckt! Det är ju bara en massa främlingar som man matchasihop med utifrån vad JAG svarar på frågor där det sällan bara finns ETT alternativ (men bara ett går att välja). Inte vet jag om jag är rolig, generös, äventyrlig eller tråkig? Det där alternerar man väl mellan en massa saker utifrån humör.

Sen känner jag att det inte blir äkta....för jag kan aldrig pyttsa ut mig själv där, på sidan och göra mig själv rättvisa. Jag kommer att framståsom bättre, sämre, tråkigare, hemskare...Tänk om den rätte väljer bort mig för att jag svarar fel på EN fråga. för det är så det blir, man kan lätt rensa bort allt som inte är perfekt.

Nä..ska ajg träffa någon via nätet så bör det nog ske mer spontant och naturligt, så ärligt....den här gången ska jag göra det annorlunda. Jag måste bryta mina gamla mönster. Jag måst ehelt enkelt hitta en jävligt korkad kille. Sen är biffen kirrad.

Just nu tänker jag nog mest hålla mig till att roa mig själv.
Och sova...

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar