måndag 29 september 2014

Nätdejting

Okej, det har kommit minst 7 mail idag, och 5 igår, från Match.com, som berättar när någon lagt till mig som favorit, flirtar eller ens nosar på min profil. Sen skickade de ett mail "du verkar populär så nu slutar vi spamma din mail med mail från oss varje gång någon besöker dig" ((Tack så jävla mycket!))....sen fortsätter jag få notifications.

De skickar ut min profil till 60åriga gubbar...

En av de få saker jag VET och faktiskt fyllde i, var faktiskt åldersspannet, och gissa vad, där fanns inga gubbar som.  Förlåt kära far, men min PAPPA är 64. Så...

u fattas det väl bara att en registrering hos denna "Dejtingsida" innebär livslångt åtagande i form av att jag för all framtid kommer att få mail av dem- för profilen kommer alltid att finnas kvar eller något liknande. Haha..

Det här var kanske inte årets bästa idé.
Men någonstans kan jag ändå känna en lättnad, folk har klickat på min profil...trots att de sett hur jag ser ut. Gött! 

Bra saker idag. Viktiga saker idag!
Hämtade ut mitt nya bågskyttekoger och armskydd!
Sen kom ett paket från Addnature, sidan som står för rätt stor andel av min shopping den senaste tiden.Den här gången fick jag hem ett alldeles eget...sånt därnt litet kök, som man använder i skogen, som jag glömt bort namnet på...

Så nu ska ja botanisera bland sakerna och en vila lite inför kvällens pass.

Fridens liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar