lördag 11 oktober 2014

Det gör ont, det gör ont...

 Lite solk i bägaren? Hah...jag dricker det ändå. Fullt glas (inga ullt ös, medvetslös, lölölöl, det sparar vi till en annan kväll). Här kastar vi inget. Idag har jag hängt med mina goa rullor från  LKPG Gorullaz Roller Derby club i Norrköping och hejjat på norrköpings Sluts united som tyvärr inte nådde ända fram (Men var otroligt nära! åter igen) och förlorade med 4 poäng de sista 20 sekunderna av matchen. Herregud så spännande det var! Jag skrek.Jag brukar inte skrika, ärligt brukar jag itne bry mig om vad som sker när jag ser på sport.




Men det var sjukt spännande. Sen fotade jag lite i förspelet. Jag köpte även en tisha från Norrköping och en från vinnarlaget, Malmö Royal Roller Derby. De vann ju trots allt.
Dags att natta sig, eftersom mobiljäveln jagade upp mig redan 5 i morse (glömde jobblarmet igång) och imorgon är det 3 timmar som vi ska slava för coach. Jag tippar på att jag och mina fötter pallar 1.5 om jag verkligen ger allt jag har. Gonatt alla rara, söta, underbara där ute.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar