onsdag 22 oktober 2014

Im addicted to you

Bara en sjukt bra låt.
Kul att musikvideon matchar upp!
Avicii- Addicted to you

Jobbat igår och idag, långa dagar- nu blir det en kort Torsdag. Lunch med Malin och kvällspass.
Sen är det Fredag, tung dag där allt blir lerkaka på kaka. Sen, den är det helg! Igen. Hela tiden . Samma sak, varje vecka... -(@_@)-
En ganska fri och oplanerad helg än så länge.
Söndag är det utrustnings-mys hos en lagkamrat och jag ska väl göra ett seriösa försök att pysslaihop bokföringen och se över budget....jao. Serious cat is serious.

Kanske jag ska avsluta den där storstädningen jag påbörjat? Står en jättestor, svart sopsäck i mitt sovrum. Jag funderat på att bju ut en person på öl, men....
Funderat på att bju en annan ut på en fika, och en tredje på badminton.
Jag vill fylla min dagar....lära känna män-niskor ;)
Jag har tålamod, men vad är det jag behöver vänta på? VAD är tålamodet till för?

Det slog mig vilken skillnad det är på min vardag idag mot före sommaren.
Då orkade jag jobba och ta mig till och knappt från jobbet. Sen var det hem och träna eller sov/äta.
Idag aktiverar jag mig och gör något även på min fritid. Jag orkar hitta på saker.

Ett tag orkade jag ingenting. Jag ville men orkade helt enkelt inte.
Men tack vare inresspelndet och det faktum att jag har vänner som släpar ut mig, så har jag puschat ribban uppåt. Sen hjälper det nog ganska mycket att loosa 12 kg :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar