söndag 19 oktober 2014

Helgen är inte över än...

Det här blev en lååååång helg, men kul! Lite intensiv men det är härligt det med ibland- och med rätt personer.

I Torsdags blev det ju ett litet äventyr med Svavel och man fick träffa lite nytt folk. I Fredags blev det systembolaget, Ikea, lunchingressande (med Lillis & Co) och sedan en middag med en liten vinprovning med Svavel (Killen med koll). Det var ganska nytt för mig, då jag verkligen satt mig på att jag ogillar rött vin. Att det blir helt annorlunda tillsammans med en god måltid står klart. Precis som när jag fick en liten "aha-upplevelse" med ölen i Göteborg. Gäller att skapa en referensram, så hittar man snart vad som fungerar och inte.

Igår blev det en massa ingressande med mitt "local crew" Svavel och Rorro. Vi gjorde en utflykt till grodornas farm i T1 och rev. Jag fick äntligen mitt silver och det var kul att göra något tillsammans i spelet. Vi lyckades även jaga fram PinkuNeko, mission accomplished!

Idag ska jag bara vara, älska, äta, sova ;)
Nä. Men jag ska ligga otroligt low key.
Två dagar på raken med alkoholhaltiga drycker, en massa omkring-svammlande och sedan dessa återkommande nattvak... Jag känner mig lite sleten.

Kaffekillen vill träffas och spela badminton, it's on!
Vet bara inte när. Det får funderas på.
Men jag står fast vid mitt beslut. Här ska det chillas på kärleksfronten.
Tålamod är en dygd och så vidare.
Sen försvinner inte känslor så snabbt, för det jag känner är något riktigt även om det inte är besvarat.
Det får vara så, det försvinner inte på en dag och jag tänker inte använda andra för att "tvätta bort" det. Jag litar på att saker löser sig, det blir bra. En dag vaknar jag upp och jag har glömt dig.
Fram tills dess är jag okej med det här. Jag är lycklig ändå.

Och en fin liten kärlekslåt (hjärta=smärta) =^_^=
från Linnea Henriksson

Håll dig en bit ifrån,
allt närmande blir som ett hån
Det känns ändå av det jag ser
En timmes lång minut
Aldrig sett dig så full förut
Behöver inte veta mer.

Nä, livet är linjärt eller vad man säger. Det går frammåt...
Det är vad det är. Ett svärd smids inte på en timme och bla bla bla. Ni fattar...
Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar