måndag 13 oktober 2014

Nej du..

Blev ingen träning för mig igår. 3 timmar var avskräckande nog ;) Men problemet var mest att jag sträckt min axel och fått nackspärr + något som känns som benhinneinflammation och kaka på kaka så fick jag månadens värsta huvudvärk.

Nojjade lite över att jag hittade en fästing som börjat suga på mig unde rnatten (Kattfan som släpat in). ni vet....stel nacke, huvudvärk..dödlig hjärnhinneinflammation. en stund under dagen förvreds min syn, jag kunde inte läsa texter på datorn för det blev helt blurrigt mitt på skärmen men det gick över efter en kopp kaffe, alvedon och vila.

Söndagen blev inte alls som jag planerat men jag tog mig ut på en kort  och rask promenad.
Handlade spännande saker så som kattsand, kattmat och chips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar