torsdag 23 oktober 2014

Foto-dump

Tack vare Svavel kan jag numerafå ut bilderna från den magiska lilla svarta maskinen. Så här blir en liten "fotodump" från halvåret som gått sedan kameran började vägra att spy ut det jag vill...


Oj....mappen är MASSIV och det här blev tydligen "kattdumpen", men jag är redan less så nu går jag och lägger mig. Blir kanske mer bilddumpande imorgon, eller så inte.  Imorgon är dagen då jag kanske kommer att PROGRAMMERA....i fyllan, för första gången i mitt liv. Eftersom jag knappt kan sammanfatta en enda vettig mening efter ett glas vin så får vi sätta ett "kanske" framför. Förmodligne inte, men det är den ursprungliga planen!

Programmera blir ju däremot inte för första gången för mig, det gjorde jag för första gången redan i Tisdags... Jag är 1337, alldeles strax. Wait, Wait for it....


Legendary!

Hejs!

Fler katter....













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar