söndag 26 februari 2012

Crosstrainer

Körde exakt 1 mil igår och 1 mil till idag, + 4 km som jag körde tidigare idag. Det känns skönt! Jag måste bara komma igenom den där väggen av "jag gör det senare, inte nu, jag orkar inte". Har läst någonstans att det tar ca 3-4 veckor att får träning till rutin och att uppnå den där känslan av att GÅ och träna inte är lika jobbigt längre. Träna är ju alltid jobbigt men alla som tränat en längre tid vet också att man _vill_ träna.

I övrigt har jag faktiskt inte gjort så mycket annat. Eller jo, jag fastnade i en meningslös diskussion över nätet som gjorde mig helt... less. Det är så jobbigt under lingonveckan, vill inte skylla på det emotionella men ja- jag blir så osäker på mitt kompass under den här perioden och det är jättejobbigt när man hamnar i konfrontation med någon. -Är jag bara överkänslig, har jag fel, trampar jag runt som en elefant, är jag totalt okänslig? Eller är det bara en idiotisk diskussion i allmänhet, oavsett.

Nåja, shit happens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar