söndag 26 februari 2012

Tävling i veckans Fototriss del 168 - Schlager, glitter och glamour

Denna söndag presenteras veckans nya fototriss. Temat för den nya utmaningen är Schlager glitter och glamour och passande nog får man även chansen att vinna ett melodifestivalpaket till att se finalen i Globen, Stockholm. Så jag uppmanar alla mina vänner (som skulle ha nöje av det) att medverka i detta.

Utöver melodifestivalpaketet så kommer även andra priser att lottas ut och allt sker i samarbete med Svenska spels bingosida. För att se närmare om vad utmaningen innebär, regler och kanske för att få inspiration och se vad du kan vinna så kika förbi Fototriss temasida.

Själv tänker jag fundera en stund och se vad jag hittar på. Måste erkänna att Schlageryran på tv aldrig varit min cup of tea men att åka till Globen och uppleva allting live är ju en helt annan sak. Det vore helt enkelt en fantastisk upplevelse!

2 kommentarer:

  1. Det där armbandet känner jag igen. Köpte den, tror jag, i Grekland någon gång i slutet på 70-talet. Fanns en ring till den också. Är det du eller Jannice som har den. Stenen i den var mer genomskinlig så att säga ;)
    Puss & kram <3

    Ps. passa på att plugga nu för provet när du fick lite respit ..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja!jag fick både ring och armband, men ringen vet jag tyvärr inte var den är nu. Ja, jag ska ,ursäkta franskan, plugga på som bara fan. Kram

      Radera