fredag 24 februari 2012

Misslyckade ägg......

Idag blev det en Frunsch eller Brunch som det kallas mer internationellt. Tack vare grubbleriet under natten så vaknade jag upp väldigt sent idag. Jag postar nu en bild på en misslyckad äggmacka. Men även mosade ägg smakar ägg så det blev lika gott för det. Det visuella är ganska viktigt för mig när det kommer till mat, så visst. En hel äggmacka skulle kanske ha blivit godare...

Ja, jag vet. FUSK!! Pågens lingongrova och kaviar är inte direkt LCHF-mat, men det är vad jag har hemma just nu och jag tänker förståss inte kasta en massa livsmedel bara för att det inte passar in i min nya livsstil (det skulle jag må så otroligt illa av). Jag ska däremot inte köpa hem mer...inte så ofta iallafall.

10 minuter räckte inte för äggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar