torsdag 23 februari 2012

Fototriss del 167 - Upprepningar

Jag tänkte att nu då jag har en mobiltelefon med kamera som tar dåliga, men dugliga bilder så ska jag anta fototriss temautmaning och veckans tema är upprepningar. Jag antog det direkt och producerade snabbt några stycken från min direkta närhet - köket! Tyvärr är det inte någon bra kvalité på själva bilderna. Jag ska nog ta mig ut i staden och söka efter fler upprepningar längre fram. Jag antog fototriss utmaning för några år sedan men kontinuitet har aldrig varit min starka sida. Kanske det blir bättre nu när man alltid bär kameran med sig? Här är iallafall mitt bidrag till veckans outtömliga tema, kan ni se vad det är?



Om du vill se fler bilder som jag tagit med samma tema så kan du hitta dem här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar