måndag 28 maj 2012

Mvg!

Jag fick Mvg på inlämningsuppgiften om Jesus liv och budskap. Det känns superskönt, synd bara att jag inte riktigt kan njuta av den!! Man ska nämligen lämna in två uppgifter till för att få Vg eller Mvg på själva kursen- vilket jag inte har gjort. Får hålla tummarna på att jag klarar av provet på Onsdag!

...kanske kniper jag ett Vg- Men just nu vill jag bara få det överstökat. Godkänt räcker långt. Men det är ändå en liten röst inom mig som har vaknat till, som inte funnits där förut: Du kan Jean, du kan klara detta med BRA resultat om du bara lägger ner dig själv i det hela!


Ska citerar mig själv från Mvg-arbetet; (min lärare är som sagt helt underbar).


"Jag kan ändå inte undkomma tanken som förföljde mig hela tiden när jag läste Lukasevangeliet: Jag undrar om Jesus var mentalt frisk.. " - Jean, 2012


Mvg, biatches!! ;D

Peace. // Jean

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar