torsdag 3 maj 2012

Sött..

Sött och salt. Förra inlägget vad rak på sak- pang, bom. Jag hatar ingen, men jag var upprörd och frustrerad. Självklart blev inlägget varken behagligt eller speciellt vackert men jag står för varenda bokstav, även de felplacerade. Jag ogillar speciellt det faktum att jag ägnade ännu ett inlägg till den där gojjan. Inte för att den är meninglös och larvig, jag tar människors känslor (mina egna också) på allvar, utan för att det är inte riktigt min gojja att gegga runt i. Jag hatar att gå runt på äggskal.

Utöver ett uttömmande men samtidigt totalt meningslöst inlägg så fick jag även annat gjort. Tillexempelt disken och badrummet. Nu kan man äta soppa ur badkaret. Inget jag rekomenderar, men så att ni förstår hur skinande ren den är...

Jag brukar passa på att skrubba den när jag duschar mig själv. Hur gör ni när ni rengör duschen/badkaret?

Imorgon ska jag tamigtusan få upp de där mytomspunna hyllorna och min pupp-up-stång, sedan ägna resten av dagen till att vara en bra student. Kanske läsa på lite inför sista genomgånge på måndag. Tack C för din påminnelse!! Känns underbart att någon bryr sig och peppar /ja utöver mina närmaste familj/ och förstår problematiken jag brottas med.

Kram till alla som behöver en.
// Jean

2 kommentarer:

  1. Alla klarar tyvärr inte med sanningar. :-)

    Kan man få se lite fina bilder på naglarna någon dag. Lite inspiration å tips behövs alltid.

    SvaraRadera
  2. Nej, det är väl så :) Sen är ju sanningen aldrig konstant eller ens enkelriktad..tyvärr. Men här vet jag ju att jag har rätt!!! ;) haha.

    Ja, jag "ville" att det skulle se ut som blommor ;) Det ser mest ut som kludd. Tänkte slänga upp bilder senare. Men om du inte redan hittat dit så tycker jag att du ska kolla förbi http://www.nail-art-101.com Det är på engelska men med många bilder och tutorials på olika designs.

    Tack för din kommentar! :D

    SvaraRadera