tisdag 20 mars 2012

Åhmen jösses

Jag har seriös plugg-ångest just nu.Tröstäter sill och ägg och snart ger jag mig på Kesellan och hallonen i frysen!

..Ok, det är min planerade middag. Men jag är en hårsmån från att moffa i mig en stor Daimkaka eller bara skriva till läraren att jag är SJUK!

Tanken på att springa ut i skogen och bli vilse till helgen är ett lockande alternativ. Tyvärr så är ju skogarna här inte direkt "sjumilaskogar", så förutom att det var en dålig idé så är det en dålig idé. Men så lockande...

Ahja, skrapat ihop till 30 min framför böckerna ikväll.
"bara 30..tss.tss" tänker ni då.
Ja, 30 minuter är tunga grejer för mig. Jag är ju en såndära som har lite problem med att fokusera på en och samma sak och helt ärligt, det vill inte riktigt sätta sig. Det känns som ett strå som dinglar framför ansiktet i mörkret men jag kan inte riktigt greppa och dra in den. Den kittlar bara retfullt mot min nästipp...

Ikväll ska jag se den svenska zombieserien "Den sista dokusåpan" 22:00 på kanal 6.
Brains, brains brains...Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaains!

Skönt, få tänka på annat.
Kanske det faktum att min hjärna knappast skulle mätta någon zombie..
*_*~~

Peace //J e a n...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar