fredag 23 mars 2012

God morgon!

08:47 - nu börjar vi snacka. Nu är detta verkligen en morgonpromenad!

Återkommer!
------------------------
11:23
Ätit frukost och ser lite film, laddar inför att ta tag gi pluggandet. tänkte ge det en timme med repetition och sedan ska jag sätta igång med mitt "konstprojekt" som inspireras av art noveau.

(som passande nog även hör ihop med filmen jag tittar på, lustigt sammanträffande)

Promenaden blev en km längre idag. Jag tog samma runda i skogen men bestämde mig för att fortsätta ännu längre bort- utforska den där vägen som stigen alltid slutar vid. Nu är min kännedom om detta område lite rikare. Jag blev faktiskt nästan betuttad i området, om jag skulle skaffa hus så skulle det inte vara helt fel plats.

Centralt men ändå lantligt, precis som jag gillar det.

Äntligen helg!!
Inte för att det ger mig någon vila från studierna men det är ändå skönt på något sätt.
Imorgon ska jag och pojkvännen iväg till en vän i stan och äta god mat och se film.
Det blir vår sista helg tillsammans på 2-3 veckor för sedan åker han till någon liten ö i Afrika och jag drar upp till min mormor i Norrbotten.

Jag kommer att sakna honom och självklart även vara väldigt avundsjuk!(jag är inte mer än människa!). Det ska framförallt bli spännande att höra om resan och jag hoppas att de får bra väder, har goda upplevelser och möter trevligt folk.

Må väl! // Jean

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar