onsdag 28 mars 2012

Arathi basin...

Sitter hos pojkvännen men är ensam. Han är uppe i norr och åker inatt vidare till Arlanda för att sedan dra vidare. Känns sådär va. Glad för deras skull, men jag då? ;)

Jag ska vakta hans dator. Det vill säga; Jag ska frossa i world of warcraft och Terraria! Ska mörda zombies och banka skiten ur fjortispojkar (in game, ofc).

Jag har fokuserat en hel del på plugget och kommande trippen och nu känner jag bara för att sluska loss brutalt framför denna "superdator" (det är bara en vanlig dator men i jämförelse med min egen så framstår en miniräknare som en superdator).

Äta sluskiga saker som....Oboy..och Ballerinakex!! Skita i crosstrainern och bara nöja mig med simpla morgonpromenader i skogen här utanför. Så äre.

På måndag blir det rundvandring i kyrkor i stan med min religionsklass. Ser faktiskt fram emot det, jag älskar lokal historia, vill gärna veta mer om Linköping och då känns domkyrkan som en bra källa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar