måndag 12 mars 2012

Att påverka..

Det är skönt när man ser att man faktiskt kan påverka- tillsammans, både män och kvinnor så är vi starka. Detta handlar alltså inte om att några "feminister" vill att alla ska sluta raka armhålorna för att jävlas/provocera. Det handlar inte om vad man tycker är snyggt eller fult. Det handlar om en typ av frihet. Det handlar om sunt förnuft och medmänsklighet, men nu lämnar jag det där bakom mig för stunden. De få som läser min blogg är uppenbart inte speciellt intresserad av denna typ av debatt.

Idag tänkte jag gå på lektion men slutade upp med att jag inte gick någonstans, jag sköt upp det till morgondagen i klassisk Jean-style. Nu håller på att träna på crosstrainern och tänker sedan leka lite med kettle-bollen och sen gott folk så ska jag faktiskt ta och måla lite. På papper.

Ni kanske får ta del av mitt kluddande senare ikväll...

Vann rätt låt på Mello?
Loreen...jag har inte hört hennes musik ännu.

Lyssna på Nanna Johanssons tankar om hårchocken i Melodifestivalen här och läs artikeln där tjejen på bilden stolt träder fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar