onsdag 21 mars 2012

Åter till vardagen...

Tänker inte prata om provet, så är det bara =^_^=

Ännu en dag där jag gått ut på en härlig morgonpromenad. Det var strålande solsken och precis lagom blåsigt. Vet inte vilken temperatur det var men just nu, 20:41 och mörkt utanför så är det 12 plusgrader. Det var väl kanske 14-15 grader.

Jag kör med "Svettas in våren" och går fortfarande med vinterkläderna (som ifs inte skulle ge mycke motstånd mot 20-30 minus). Såg en tjej knata upp i skogen med löpartights och en kortärmad top.

Har funderat, vridit och vänt på saker idag, sådant är alldeles perfekt humör när man ska gå. Nu är skogen rätt så intressant i sig men det är skönt att ha något att fundera på, gärna något som man vill finna en lösning på.

Morgonpromenaden är en viktig rutin till min vardag och denna milda vår är helt perfekt tidpunkt att införa den. Den hinner rota sig djupt i min tillvaro i god tid innan nästa vinter sätter igång. Då ska inget kunna stoppa min nya rutin!

Utom regniga dagar, för jag är ju så söt..
Och som ni alla vet så smälter socker i vatten!
*manligt bröl & krossar ölburk(tom) mot huvudet*

Man måste hitta en balans i tillvaron.

Nä men helt ärligt, jag är vare sig speciellt söt eller dricker öl.
Jag är bara otroligt lat ibland och dåligt väder är en utmärkt undanflykt.
Fridens liljor // Jean

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar